minawiden.se

Ett, två, hundra och fyrahundra

In 6060845 on onsdag, 14 april at 12:39

Visst ska vi fira allt detta?!
Ett år som företagare
Två år som bloggare
Hundra inlägg
och, inte minst, fyrahundra kommentarer.

Jag har varit lite fundersam över hur vi borde fira detta, men kommit fram till att en vanlig utlottning av något jag gjort ändå passar bäst!

Den som vinner får en Knubbobörs eller ett Iphonefodral.

För att vara med i utlottningen så kommenterar du här i inlägget, samt länkar hit på din egen blogg. Gärna med bild. Nämn i kommentaren vilken färgställning du önskar om det blir du som vinner!

För att maximera dina chanser blir du vän med minawiden.se på facebook, för även där pågår en utlottning! (läs mer på sidan, och där kan även du utan egen blogg delta!)

Tävlingen pågår till den sista april och vinnarna av bloggdelens utlottning meddelas senast 7 maj i ett inlägg med länk och bild här på min blogg!

Hoppas du vill vara med mig och fira!

  1. Jag är självklart med och firar allt detta! En knubbobörs skulle inte vara helt fel att vinna 🙂 Helst en i något av 50-talstygerna! Jag länkar från min blogg. Håller tummarna nu.

  2. Jag vill också vara med och tävla! Tycker du gör så läckra grejor! Har du nåt i lila som passar min nya mobil blir jag extra glad. har tyvärr ingen egen blogg men du vet var jag finns!
    Kramar, Gerd i Norsjö

  3. Såklart! Rött & Rosa!

  4. Så fint! Du är ett marknadsföringsgeni. Jag känner mig trygg inför framtida samarbete och jag har ju allt att vinna på att hjälpa dig att göra reklam redan nu 😉 Dock lyckades jag inte fixa en sån där facebook-länk men såklart ska jag skriva en kommentar på bloggen…

  5. Oj vad häftig knubbobörsen var! Skulle vara kul att vinna en sådan, gärna i blått eller grönt =)

  6. Hei. eg vil gjenrne vere med på din give away, og linker den på min blog. Og har sett det på facebook:)

  7. Knubbobörsen på bilden här är jättefin. Om jag vinner, vill jar ha en sån, eller bli överraskad av någon annan kombination. Jag länkar såklart med bild från min blogg.

  8. Jag vill också vara med och försöka vinna, gärna en knubbobörs för min del, grön eller blå! =)

  9. Självklart vill jag vara med och tävla. Gärna en knubbobörs (färg spelar ingen roll). Jag länkar i min blogg.

  10. Jag vill självklart vara med och tävla! Jag tror inte att din blogg gick att lägga till i googlereader när jag försökte (för länge sen), men nu gick det 🙂
    Jag länkade på bloggen (kanske nån som hinner se iaf) och jag blev fan på facebook.
    En knubbobörs i färgglad färgställning hade varit något 🙂

Lämna en kommentar