minawiden.se

Hurra!

In Övrigt on onsdag, 27 augusti at 23:00

Jag fyller år idag. Grattis till mig. En dag som började lite ångestfylld redan i natt vid tolvslaget, förbyttes till en dag där jag verkligen förstår att jag har massor att fira. Jag är ju normalt lite halvcynisk och halvdepressiv, så jag ska inte förstöra intrycket genom att bli helblödig. Men jag är tacksam för min familj. Min egen och den jag har gift mig in i! Jag har så fina vänner som bjuder mig på kaffe. Även gratis kaffe bjuder en del frikostigt på! Och en sådan uppmuntrande heja-på-skara som utvecklar mig enormt. Tack för er och grattis till mig. 

För lite motdos kan ni gärna läsa Mellanbarnets blogg nu. Hon skulle aldrig hemfalla åt sådant här sentimentalt pjosk. Så skönt tycker jag! 😀

 

Puss på er!

  1. grattis!!!
    (Sa jag redan vid midnatt – men det kan inte sägas för många ggr.)
    PS Jag är avstängd från familjeliv 😀

  2. Grattis! Och tack för länken till roliga Mellanbarnet.

  3. Y. Ja, det är inte svårt att bli avstängd. Men det är jobbigt! =)
    Botilda. Tack! Och visst är det roligt! =)

  4. Hipp, hipp hurra!!!! Grattis på dig!

  5. HAH! Jorå, det går nog att hitta en softspot här och där även på mig, men ofta gör jag ju som alla andra med för mycket finskt påbrå – lägger locket på.

    Gratiskaffen blir en bjudkaffe när du hinner ta en paus bland passpoaler och dagisväskor. Man kanske kan fresta med en kopp mokka med lite akademisk glans (pha!) på labbet?

    Kramen på dig och finaste familjen

Lämna en kommentar